Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek naar marketing in de financiële sector

VODW Marketing werkt aan een onderzoek naar marketing in de Nederlandse financiële sector. Is deze sector aantrekkelijk voor marketeers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werkt aan een onderzoek naar marketing in de Nederlandse financiële sector. Is deze sector aantrekkelijk voor marketeers en wordt er genoeg geïnnoveerd?

related partner content for mobile comes here

Het marketingadviesbureau zet het onderzoek ondermeer uit op een paar universiteiten, het netwerk van Ebbinge, en bij de marketeers van de aangesloten bedrijven in het (ABN AMRO, Achmea, ING, Delta Lloyd, Fortis). En hier op Molblog.

Directeur Maton Sonnemans legt uit: 'De komende jaren vormt de financiële dienstverlening één van de meest dynamische sectoren in het Nederlandse bedrijfsleven. Marketing van financiële diensten is een fantastisch en afwisselend vak, alleen jammer dat het niet als zodanig wordt herkend door (talent op) de arbeidsmarkt. Als dit wel zo zou zijn, dan zou veel meer toptalent een carrière in deze branche ambiëren.

Het expertiseplatform, bestaande uit een selecte groep voorhoedespelers in de financiële dienstverlening, heeft de taak op zich genomen de FD tot één van de meest aantrekkelijke sectoren te maken voor getalenteerde marketeers. Het Expertise Platform nodigt de 'topmarketeers van morgen' uit mee te denken over het bepalen van de relevante consumententrends in deze sector.

In samenwerking met het doet VODW Marketing daarom onderzoek naar de toepassing van consumententrends in de marketingstrategie van financiële dienstverleners.

Door lever je een waardevolle bijdrage aan de internationalisering van het vakgebied Marketing van financiële diensten.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking!'

Dus, bij deze: als je denkt een bijdrage te kunnen leveren aan dit onderzoek, vul dan de enquête in!

Alle antwoorden zullen volstrekt anoniem worden verwerkt en worden niet voor andere doeleinden gebruikt dan voor dit onderzoek.

De enquête neemt 10 minuten van je tijd in beslag. De lijst graag voor aanstaande dinsdag 15 april invullen.

De resultaten zijn te lezen in 1 van de komende nummers van Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in