Onderzoek naar marketing in de financiële sector
VODW Marketing werkt aan een onderzoek naar marketing in de Nederlandse financiële sector. Is deze sector aantrekkelijk voor marketeers en wordt er genoeg geïnnoveerd?
Het marketingadviesbureau zet het onderzoek ondermeer uit op een paar universiteiten, het netwerk van Ebbinge, en bij de marketeers van de aangesloten bedrijven in het NIMA expertiseplatform Marketing van Financiële Diensten (ABN AMRO, Achmea, ING, Delta Lloyd, Fortis). En hier op Molblog.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDirecteur Maton Sonnemans legt uit: 'De komende jaren vormt de financiële dienstverlening één van de meest dynamische sectoren in het Nederlandse bedrijfsleven. Marketing van financiële diensten is een fantastisch en afwisselend vak, alleen jammer dat het niet als zodanig wordt herkend door (talent op) de arbeidsmarkt. Als dit wel zo zou zijn, dan zou veel meer toptalent een carrière in deze branche ambiëren.
Het expertiseplatform, bestaande uit een selecte groep voorhoedespelers in de financiële dienstverlening, heeft de taak op zich genomen de FD tot één van de meest aantrekkelijke sectoren te maken voor getalenteerde marketeers. Het Expertise Platform nodigt de 'topmarketeers van morgen' uit mee te denken over het bepalen van de relevante consumententrends in deze sector.
In samenwerking met het NIMA expertiseplatform Marketing van Financiële Diensten doet VODW Marketing daarom onderzoek naar de toepassing van consumententrends in de marketingstrategie van financiële dienstverleners.
Door het invullen van de vragenlijst lever je een waardevolle bijdrage aan de internationalisering van het vakgebied Marketing van financiële diensten.
Alvast hartelijk dank voor je medewerking!'
Dus, bij deze: als je denkt een bijdrage te kunnen leveren aan dit onderzoek, vul dan de enquête in!
Alle antwoorden zullen volstrekt anoniem worden verwerkt en worden niet voor andere doeleinden gebruikt dan voor dit onderzoek.
De enquête neemt 10 minuten van je tijd in beslag. De lijst graag voor aanstaande dinsdag 15 april invullen.
De resultaten zijn te lezen in 1 van de komende nummers van Tijdschrift voor Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid