Overslaan en naar de inhoud gaan

No logo/ Yes logo

Het was me al opgevallen dat het Philipslogo op het Amsterdamse hoofdkantoor was afgedekt. Wat? Zouden ze het aloude beeldmerk van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

50.000 pixels groot is het nieuwe beeldmerk en via en Twitter kun je een pixel op je naam zetten en daarmee een tipje van de sluier oplichten. Bijna op de dag van de onthulling zijn er iets meer dan 10.000 pixels vergeven. En dus nog 40.000 naamloos. Interessant is de statistiek over de herkomst van de onthullers: 1) Nederland 2) Verenigde Staten 3) Verenigd Koninkrijk 4) Brazilie 5) India. Philips is dus nog steeds wel een echt aan Nederlands gekoppeld bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Misschien is wel de reden dat het animo niet zo groot is om het merkbeeld verder te onthullen, het gegeven dat je inmiddels al meer dan duidelijk kunt zien dat het eigenlijk gewoon het oude logo is, maar dan wat opgepimpt. Is dit nu een goede campagne te noemen of niet? Ik vind het net niet spannend genoeg allemaal, maar ben benieuwd wat anderen ervan vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in