Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Amstel Radler commercial: Highwayman

De commercial is het nieuwste hoofdstuk van de Amstel Radler campagne, die oproept om het merk ‘onvergetelijk verfrissend’ te maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

​De eerste Amstel Radler campagne was gelinkt aan fietsen, een jaar later speelde wielrenner Laurens Ten Dam de hoofdrol in de commercial van Amstel Radler 0.0%. En ook de campagne van 2015 zal geheel in het teken staan van wielrennen, in de film en met nieuwe initatieven rond wielrennen later in het jaar.

In de nieuwste commercial zien we drie wielrenners aan de start van een uitdagende klim. Zij worden gepasseerd door een Amstel bierwagen die de route verkent. In een café bovenop de berg zet de chauffeur een krat Amstel Radler koud. Na een inspanndende rit komende de wielrenners bezweet en dorstig bij het café aan. De vrienden nemen een verfrissende slok en proosten op de finish en een onvergetelijk moment.

related partner content for mobile comes here

Vanavond is de nieuwe commercial van Amstel Radler op televisie te zien. 

Credits 

Amstel Bier: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Steven van Leeuwen
Creatie: Indie
Strategie: Being There
Agency producer: Ineke Koornstra 
Productiemaatschappij: 25FPS 
Regisseur: Mike van Diem 
Producer: Bas Pinkse / Wikke van der Burg 
DOP: Rogier Stoffers
Postproductie: Storm Postproductie
Geluid: Studio de Keuken - Geert van Galen 
Song: Hoffmaestro – Highwaymen
Mediastrategie: Starcom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in