Overslaan en naar de inhoud gaan

Verkade-merk wordt geladen met 'vrolijkheid, optimisme en dynamiek'

‘Deze nieuwe koers helpt om aan het merk Verkade te blijven bouwen en tegelijkertijd nieuwe producten te lanceren.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk Verkade gaat zijn merk steviger aanzetten in marketing en communicatie. Vrolijkheid, optimisme en dynamiek gaan een grote rol spelen om de attentiewaarde van de uitingen te vergroten en om de producten van Verkade op een bijzondere manier in de spotlights te zetten.

Samen met bureau The Valley ontwikkelde Verkade de introductiecampagne voor de nieuwste smaak in de succesvolle Verkade Digestive-lijn: Karamel. Vanavond, 13 april, gaat de nieuwe introductiecampagne live. De nieuwe aanpak zal ook in de volgende uitingen doorgevoerd worden. Fabian van Schie, head of marketing bij United Biscuits Nederland: ‘Het merk Verkade heeft nog steeds een heel bijzondere lading voor veel Nederlanders. Daar horen de meisjes bij. Met deze nieuwe, eigentijdse richting willen we het merk actueel houden én recht doen aan de heritage.’

related partner content for mobile comes here

Krijn Smits, creatief directeur bij The Valley: ‘Deze nieuwe koers helpt om aan het merk Verkade te blijven bouwen en tegelijkertijd nieuwe producten te lanceren.&;


Credits

Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Femke Wouda, Rachel Aalbers, Fabian van Schie 
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Diederik Spaargaren
Productiemaatschappij: Bäst
Muziek: MassiveMusic

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in