Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Innovation Conference

4 april wordt er in het Zwitserse Geneve de Mobile Innovation Conference georganiseerd, waar ik een presentatie zal geven over 'Mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In mijn presentatie ga ik in op het gegeven dat een Mobile Marketing strategie naar mijn idee nog steeds teveel wordt gezien als het ontwikkelen van een mobile applicatie. In Nederland zijn er meer dan 100 partijen actief die mobile apps voor merken bouwen. Vaak noemen zij zichzelf mobile marketing bureau, terwijl zij vanuit een technische (of creatieve invalshoek) hun klanten adviseren. Op een juiste mobile marketing strategie te bepalen zal niet eerst naar het middel (mobile app of mobile website), maar de marketing doelstelling moeten worden gekeken. Na dit vertrekpunt dient er pas worden gekeken of er een mobile app, mobile site etc. wordt ingezet.

related partner content for mobile comes here

Als je toevallig met de Paasvakantie in Zwitserland aan het skieen bent, kom dan even langs!

Check voor meer informatie:

Mobile Marketing Nederland 2012 (www.MobileMarketingNederland.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in