Praxis kiest voor Ideas For Brands | McCann


IFB| McCann en Praxis zijn al enkele maanden bezig met de voorbereidingen van een nieuwe merkcampagne.
Het bureau is verantwoordelijk voor de above the line en instore communicatie en voor de online strategie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMark de Jonge, verantwoordelijk voor marketing bij Praxis, licht toe dat voor Ideas For Brands | McCann is gekozen omdat het bureau deel uitmaakt van het McCann netwerk en dat dit over een brede kennis van (dhz-)retail beschikt.
Ook zegt hij: ‘We zijn ervan overtuigd dat IFB|McCann zich in de komende jaren verder als de strategische partner voor Praxis zal ontwikkelen om onze business doelstellingen te realiseren.’
Praxis komt van Doom & Dickson, waar het begin 2010 klant werd na een competitie onder vijf bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid