Overslaan en naar de inhoud gaan

Praxis kiest voor Ideas For Brands | McCann

Na een bureauoriëntatie koos Praxis Doe-Het-Zelf Center voor Ideas For Brands | McCann.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IFB| McCann en Praxis zijn al enkele maanden bezig met de voorbereidingen van een nieuwe merkcampagne.

related partner content for mobile comes here

Het bureau is verantwoordelijk voor de above the line en instore communicatie en voor de online strategie.

Mark de Jonge, verantwoordelijk voor marketing bij Praxis, licht toe dat voor Ideas For Brands | McCann is gekozen omdat het bureau deel uitmaakt van het McCann netwerk en dat dit over een brede kennis van (dhz-)retail beschikt.

Ook zegt hij: ‘We zijn ervan overtuigd dat IFB|McCann zich in de komende jaren verder als de strategische partner voor Praxis zal ontwikkelen om onze business doelstellingen te realiseren.’

Praxis komt van Doom & Dickson, waar het begin 2010 klant werd na een competitie onder vijf bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in