Overslaan en naar de inhoud gaan

VU en MSL organiseren lezingenreeks over Reputatiemanagement en Employee Engagement

In 2012 organiseert de Vrije Universiteit Amsterdam samen met MSL Communications Consultants onder de naam ‘Terug naar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze lezingen bieden een een combinatie van kennis en expertise hierover vanuit zowel de wetenschap als vanuit het bedrijfsleven. Daarmee brengen de lezingen de theorie en de praktijk samen.

related partner content for mobile comes here

De lezingenreeks bestaat dit jaar uit drie interactieve lezingen, die voortkomen uit een samenwerking tussen wetenschap en bedrijfsleven. Iedere lezing wordt verzorgd door twee sprekers vanuit de VU, een spreker vanuit het bedrijfsleven (klant van MSL) en een spreker vanuit MSL.

Dit jaar vinden de volgende drie lezingen plaats:

Lezing 1: Reputation Management en social media; een onmogelijke combinatie?
12 april
Met Frans Cornelis, managing director Group marketing & Communications, Randstad

Lezing 2: Het eeuwige huwelijk; Employee Engagement en Reputation Management
14 juni
Met Julia Hart, Head of Internal Communications, AkzoNobel Corporate Communications

Lezing 3: De vlam in de pan; Crisis Communicatie en de invloed van Social Media
20 sept.
Met Inge de Groot, Director International PR and Emergency Communication, KLM Royal Dutch Airlines

Op 12 april aanstaande vindt de eerste lezing plaats. In deze lezing staat de relatie tussen social media en de reputatie van een bedrijf of organisatie centraal. Met gepaste trots, presenteren wij de vier sprekers: Dr. Sonja Utz, universitair docent nieuwe media aan de VU, Dr. ir. F.G.A. de Bakker, Universitair hoofddocent Organisatiewetenschappen aan de VU, Frans Cornelis, managing director Group marketing & communications van Randstad Holding en Henjo Guitjens, creatief directeur MSL. Zij gaan onder ander in op de volgende vragen: In welke mate heb je als bedrijf eigenlijk nog de regie op je eigen imago? Wat is de rol van social media in het maken en breken van reputatie? En wat is als werkgever het belang van een positief imago voor een gezonde toekomst van je bedrijf? Vier sprekers, vier perspectieven, vier visies.

Datum: Donderdag 12 april 2012
Tijd: 14:30 - 17:30 uur
Plaats: Vrije Universiteit Amsterdam

Aanwezigheid is gratis,

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in