19 genomineerden Contact Center Awards


De Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) maakte ze vandaag bekend. Er strijden 19 organisaties om de prijzen. De genomineerden, in zeven categorieën, zijn:
HRM Award: American Express, Delta en Randstad
Innovation & Change Award: P-Direkt, VANAD Group en Ziggo
Customer Experience Award: Binckbank, Carglass en ING
Customer Service Online Award: Essent, De Kindertelefoon/Trinicom en T-Mobile
Partnership Award: Ohra en Cendris, Bol.com en Unamic/HCN
Value Centre Award: Essent, PostNL en VvAA
Special Award: Service Recovery: DHL Express en Robeco
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vakjury bezoekt de komende tijd alle 19 genomineerde klantcontactcenters, om uiteindelijk tot zes winnaars te komen.
Daarnaast wordt de ‘Special Award Service Recovery’ uitgereikt aan de organisatie met het beste klachtenmanagement.
Beate van Dongen, juryvoorzitter van NCCA: ‘Het speelveld van klantcontact is volop in beweging, met name op online gebied. Het omgaan met service recovery wordt cruciaal voor organisaties, zeker door het gebruik van sociale media. Dit jaar is een focus dan ook klachtenmanagement, met daaraan gekoppeld een speciale award. Goed klachtenmanagement roept een hoop sympathie op bij de klant en zorgt voor behoud van klantrelaties.’
Winnaars van vorig jaar zijn Triodos Bank, SNT, Microsoft met partner GoExcellent, Verizonbusiness, Wegener en Heineken Brouwerijen.
Op 25 april worden de definitieve winnaars tijdens het Telecommerce Gala in Utrecht bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid