Overslaan en naar de inhoud gaan

19 genomineerden Contact Center Awards

De genomineerden voor de beste klantcontactcases van Nederland zijn bekend
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De (NCCA) maakte ze vandaag bekend. Er strijden 19 organisaties om de prijzen. De genomineerden, in zeven categorieën, zijn:

related partner content for mobile comes here

HRM Award: American Express, Delta en Randstad
Innovation & Change Award: P-Direkt, VANAD Group en Ziggo
Customer Experience Award: Binckbank, Carglass en ING
Customer Service Online Award: Essent, De Kindertelefoon/Trinicom en T-Mobile
Partnership Award: Ohra en Cendris, Bol.com en Unamic/HCN
Value Centre Award: Essent, PostNL en VvAA
Special Award: Service Recovery: DHL Express en Robeco

De vakjury bezoekt de komende tijd alle 19 genomineerde klantcontactcenters, om uiteindelijk tot zes winnaars te komen.

Daarnaast wordt de ‘Special Award Service Recovery’ uitgereikt aan de organisatie met het beste klachtenmanagement.

Beate van Dongen, juryvoorzitter van NCCA: ‘Het speelveld van klantcontact is volop in beweging, met name op online gebied. Het omgaan met service recovery wordt cruciaal voor organisaties, zeker door het gebruik van sociale media. Dit jaar is een focus dan ook klachtenmanagement, met daaraan gekoppeld een speciale award. Goed klachtenmanagement roept een hoop sympathie op bij de klant en zorgt voor behoud van klantrelaties.’

Winnaars van vorig jaar zijn Triodos Bank, SNT, Microsoft met partner GoExcellent, Verizonbusiness, Wegener en Heineken Brouwerijen.

Op 25 april worden de definitieve winnaars tijdens het Telecommerce Gala in Utrecht bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in