Overslaan en naar de inhoud gaan

Strateeg Ahlers naar N=5

N=5 heeft zich versterkt met strateeg Jos Ahlers. Hij krijgt de verantwoordelijkheid voor een aantal klanten en zal, naast Marc Oosterhout,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jos Ahlers (1963) begon zijn carrière aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn promotie tot doctor in de Psychologie stapte hij over naar Y&R Amsterdam. Daar werd hij binnen Y&R Consult medeverantwoordelijk voor de introductie van BrandAsset Valuator, een onderzoek naar merken en consumenten. Bij PMSvW/Y&R was hij medeverantwoordelijk voor campagnes voor Amstel, Brand, Hi en KPN Mobiel. In 1999 verzelfstandigde hij samen met Dirk de Koning onder de naam Brandsters. Daar werkte hij bijna tien jaar als managing partner en adviseur op het gebied van marketing en positionering.

related partner content for mobile comes here

Ahlers was ook bestuurslid van Sire. Na een kort oponthoud bij The Entertainment Group in Hilversum, keerde hij in 2009 terug naar Amsterdam als directeur Strategie bij BeyenMeyer. In 2011 schreef hij samen met René Boender het boek ‘Generatie Z’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in