Nuon start Facebook-campagne voor E-manager


De campagne 'Turn on the lights', die is ontwikkeld door Red Urban, moet ‘spelenderwijs’ laten zien dat apparaten (lampen in dit geval) via je mobiel en op afstand kunnen worden bediend.
De campagne haakt in op het feit dat klanten van Nuon sinds 1 maart via de Nuon E-manager ook de thermostaat op afstand kunnen bedienen. Met de Nuon E-manager kon de consument al inzicht krijgen in het eigen energieverbruik en elektrische apparaten en verlichting op afstand aan- en uitzetten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNuon brengt de complete E-manager via diverse media onder de aandacht. Na de Facebook-campagne volgen een print-campagne en branded content-deals. De Facebook-campagne is te vinden op www.facebook.com/nuon en loopt tot en met 15 april.
Daarnaast is de Nuon E-manager opgenomen in een landelijke RTV commercial. Bekijk hier de commercial gemaakt door DDB:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid