Nieuw bureau voor customer media: Mainframe Digital Marketing
Zij vinden dat de enorme toename van communicatiekanalen zorgt voor nieuwe mogelijkheden en dus ook voor een nieuw bureau. Mainframe specialiseert zich in 'het bedenken en uitvoeren van contentstrategien over meerdere digitale kanalen, verbindt blogs met social media en corporate sites, en creëert customer media binnen bestaande en nieuwe kanalen.
Daarvoor hebben Vierdag en Klaassen een eigen model ontwikkeld: de Impact Map. Deze kaart inventariseert alle relevante digitale kanalen, moet inzichtelijk maken hoe merken ze inzetten, hoe ze samenwerken en welke online impact ze maken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMainframe is een zusterbedrijf van Label, dat werkt voor opdrachtgevers als Jumbo Supermarkten, Wereld Natuur Fonds, Hi, ASR en De Amersfoortse. Crossmediale projecten worden in samenwerking met Label uitgevoerd.
Klaassen werkte onder meer als (adjunct-)hoofdredacteur bij tijdschriften als Gaan!, Pauze en Rails. In 2006 zette hij het digitale magazine Bomvol op voor bol.com. Daarna was hij als creatief directeur van Born05 nauw betrokken bij de opzet van digitale titels als iFly Magazine (KLM) en Clear Magazine (Vodafone). Vierdag is oprichter en eigenaar van Label en ontwikkelde customer media als Spoor (NS),Jumbo Magazine (Jumbo Supermarkten) en Panda (WNF).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid