Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor customer media: Mainframe Digital Marketing

Mainframe Digital Marketing is een nieuw bureau van Willem Vierdag (Label) en Robin Klaassen (Born05, Readershouse Brand Media).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij vinden dat de enorme toename van communicatiekanalen zorgt voor nieuwe mogelijkheden en dus ook voor een nieuw bureau. Mainframe specialiseert zich in 'het bedenken en uitvoeren van contentstrategien over meerdere digitale kanalen, verbindt blogs met social media en corporate sites, en creëert customer media binnen bestaande en nieuwe kanalen.

related partner content for mobile comes here

Daarvoor hebben Vierdag en Klaassen een eigen model ontwikkeld: de Impact Map. Deze kaart inventariseert alle relevante digitale kanalen, moet inzichtelijk maken hoe merken ze inzetten, hoe ze samenwerken en welke online impact ze maken.

Mainframe is een zusterbedrijf van Label, dat werkt voor opdrachtgevers als Jumbo Supermarkten, Wereld Natuur Fonds, Hi, ASR en De Amersfoortse. Crossmediale projecten worden in samenwerking met Label uitgevoerd.

Klaassen werkte onder meer als (adjunct-)hoofdredacteur bij tijdschriften als Gaan!, Pauze en Rails. In 2006 zette hij het digitale magazine Bomvol op voor . Daarna was hij als creatief directeur van Born05 nauw betrokken bij de opzet van digitale titels als iFly Magazine (KLM) en Clear Magazine (Vodafone). Vierdag is oprichter en eigenaar van Label en ontwikkelde customer media als Spoor (NS),Jumbo Magazine (Jumbo Supermarkten) en Panda (WNF).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in