Marketeers somberder over budget


Dat blijkt uit het onderzoek 2012 Global Marketing Index (GMI) van Warc.
De index voor wat betreft het budgetgedeelte daalde van 53,7 in april, naar 50,3 in mei naar 47,3 in juni.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe score is de laagste sinds januari en dealt voor de tweede keer op een rij, daarvoor lieten zeven maanden achtereen een stijging zien.
(Een score van 50 geeft geen verandering aan, meer dan 60 geeft een snelle groei aan).
Europese marketeers zijn het somberst over hun budgetten, met een index van 44,1. Marketeers in Azië en Australië zien ook een beperking van het budget (47,3). Marketeers in de Amerikaanse landen zijn wat positiever en zitten op 50.
(Bron Marketingcharts)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid