Even voorstellen: Liesbeth Gouda, kandidaat Marketingtalent of the Year
Zij schreef een #039;Bringing Water to the Sarswati Peace School'">marketingplan voor het 1%Club-project 'Bringing Water to the Sarswati Peace School'.
Dit project in Nepal heeft als doel om de Sarswati Peace School en de nabij gelegen community te voorzien van stromend water.
De steun aan dit project door 1%-leden zal gebruikt worden om materialen te kopen (zoals een pomp en leidingen) om stromend water mogelijk te maken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe noodzaak is hoog omdat men nu bijna 2 uur moeten lopen om de beschikking te hebben over schoon drinkwater.
Brandfighters vroeg Liesbeth Gouda naar haar plannen voor het project:
Via de website van Marketingtalent of the Year kun je stemmen op de kandidaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni zijn of haar case/ strategie toelichten tijdens de finale in de 1%SHOW van de 1%Club, die live online wordt uitgezonden. Dus zet deze show alvast in je agenda, want het gaat wederom een enerverende happening worden!
De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en Greenberry, in samenwerking met 1%CLUB en SchaalX.
Marketingtalent of the Year wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van Accenture, Procter & Gamble en Sas Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid