Overslaan en naar de inhoud gaan

Luxe merken gaan mobiel

Voor veel luxury brands was mobiel inzetten vaak nog 'no go'. Veel van deze merken waren op gebied van media inzet wat traditioneler…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb zes jaar geleden wel eens de marketingmanager van een groot parfummerk gesproken, die toen aangaf mobile pressence geen hoge prioriteit te geven. Volgens hem kwam wat het merk wilde uitstralen niet goed naar voren op de toen nog kleine mobiele schermen. Times are changing: veel van deze merken zijn nu mobiel te vinden; vooral iPad en iPhone app. Zeker met huidige kraakheldere retina schermen doet mobile niet onder bij de glanzende advertenties in luxe glossys.
Brequet is zo'n luxe merk, die sinds eind deze week een iPhone app heeft gelanceerd. Verwacht geen hoogstandje op app gebied, zoals je vaak wel in de automotive branche ziet. Het is een app, waarin hun nieuwe horlogecollectie goed naar voren komt.
Brequet is een van oorsprong Frans horlogemerk dat eind jaren '90 -net als veel andere klassieke horlogemerken- van de ondergang is gered door de Zwitserse Swatch Group. Swatch is hierdoor de grootste horlogemaker ter wereld geworden met merken als Blancpain, Glashütte Original, Jaquet Droz, Léon Hatot, Omega, Longines, Rado, Union Glashütte, Tissot, ck watch, Balmain, Certina, Mido, Hamilton Flik Flak en Endura.

related partner content for mobile comes here

;" title="MobileMarketingNl#5736306666532824898&;">

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in