Luxe merken gaan mobiel
Ik heb zes jaar geleden wel eens de marketingmanager van een groot parfummerk gesproken, die toen aangaf mobile pressence geen hoge prioriteit te geven. Volgens hem kwam wat het merk wilde uitstralen niet goed naar voren op de toen nog kleine mobiele schermen. Times are changing: veel van deze merken zijn nu mobiel te vinden; vooral iPad en iPhone app. Zeker met huidige kraakheldere retina schermen doet mobile niet onder bij de glanzende advertenties in luxe glossys.
Brequet is zo'n luxe merk, die sinds eind deze week een iPhone app heeft gelanceerd. Verwacht geen hoogstandje op app gebied, zoals je vaak wel in de automotive branche ziet. Het is een app, waarin hun nieuwe horlogecollectie goed naar voren komt.
Brequet is een van oorsprong Frans horlogemerk dat eind jaren '90 -net als veel andere klassieke horlogemerken- van de ondergang is gered door de Zwitserse Swatch Group. Swatch is hierdoor de grootste horlogemaker ter wereld geworden met merken als Blancpain, Glashütte Original, Jaquet Droz, Léon Hatot, Omega, Longines, Rado, Union Glashütte, Tissot, ck watch, Balmain, Certina, Mido, Hamilton Flik Flak en Endura.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid