Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Speijk Innovatie Arena met LIVE pitches over coole innovaties op MarCom.

Intussen hebben zich al meerdere Innovators in Communicatie aangemeld bij de Van Speijk Innovatie Arena op Marcom in juni a.s., het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Intussen hebben zich al meerdere Innovators in Communicatie aangemeld bij de Van Speijk Innovatie Arena op Marcom in juni a.s., het belooft een aansprekend “spektakel” te worden met naast de innovatie pitches ook lezingen van Irene Koel (Bloei), Ron van der Jagt (Reputatiegroep) en Dagan Cohen (Upload Cinema) over hun persoonlijke visie op innovatie.
Intussen heeft ook de Vrouwen in Marketing en Communicatie (VMC) zich verbonden aan VSIA en biedt de winnaar een incubator sessie aan met een aantal leden / vak professionals.

related partner content for mobile comes here

Een greep uit de intussen aangemelde deelnemers:
• Statsground, een nieuwe methode om de online impact van Radio & TV reclame te analyseren en daarmee ook de effecten van internet. Zie www.statsground.com
• Qband, een variant van Adband met beprintbare polsbanden met indoor venter functionaliteiten. Een nieuw simpel maar doeltreffend medium. Zie www.q-band.com
• MKB Innovatie Top 100, door Syntens ontwikkeld, waarbij niet zozeer de communicatie leidend is, maar eerder de organisatie van het innovatieplatform. Zie www.systens.nl/innovatietop100
• Aspergeland bij Gotcha. Een leuke cross mediale case waarbij Maggi het voor elkaar kreeg om ook de retailers in beweging te krijgen. Zie www.arpergeland.nl
• Blik op de stad, laat zien hoe mensen de openbare ruimte echt ervaren, deze vorm van visual priming, maar de methode kan zich op meer werkvelden richten. Zie www.blikopdestad.nl
• Quinnycasters, een nieuwe buggy via social media om user generated content te genereren. De manier om een nieuw product te lanceren en gebruikers naar hun ervaringen te vragen. Zie www.quinnycasters.com
• tiLumi, een methode waarbij unieke design producten berichten in je interieur via allerlei devices kunt ontvangen. Zie www.tilumi.nl
Ook intussen aangemeld zijn: ludduvuddu, een platform dat zich richt op het heel maken van een gebroken hart. Dat van jou, of van een goeie vriend of vriendin van je. Zie www.ludduvuddu.com En verder KLM met http://goo.gl/Zril9 Seats to Meet, wil je graag weten wie er nog meer met je KLM-vlucht vliegen? Met Meet & Seat kunt je voordat uw vlucht vertrekt de Facebook- of LinkedIn-profielen van je medepassagiers bekijken en zien waar ze zitten.

Heb je zelf een aansprekende innovatie in communicatie uit 2011 of dit jaar, meldt je dan vóór 30 april a.s. aan bij www.innovatie.adformatie.nl
De Van Speijk Innovatie Arena en de Innovation Playground op Marcom zijn een samenwerking tussen Adformatie Groep, BrandFuel, Energizing Brands! en de Van Speijk Innovatie Prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in