
De campagne moet laten zien dat klussen vooral leuk is als je het samen doet. Samen met vrienden, je partner, je buurman of je kinderen, maar ook samen met Praxis.
De uitingen moeten duidelijk maken dat Praxis er –naast de klussen- ook is voor inspiratie en decoratie.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe boodschap wordt onder meer uitgedragen in een reeks nieuwe tv-commercials, waarvan de eerste zondag 15 april te zien was.
Mark de Jonge, marketingmanager bij Praxis, legt uit: ‘Met de nieuwe campagne gaan we terug naar de waarden waar Praxis nog steeds voor staat: dé decoratieve bouwmarkt met aanbod van A-merken en eigen merken.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee