Nog steeds misleiding bij overstap telefonie
Bij de Opta komen nog steeds veel klachten binnen van ondernemers die ongewild een contract met een andere telefoonprovider hebben…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zij dachten dat ze een vernieuwd product van hun oorspronkelijke aanbieder gingen afnemen en hadden niet in de gaten dat ze een antwoordkaart van een andere maatschappij ondertekenden.
Minister Maxime Verhagen van Economische Zaken heeft dat dinsdag geantwoord op schriftelijke vragen van het CDA in de Tweede Kamer. Volgens Verhagen is het aantal klachten dat toezichthouder Opta heeft ontvangen zelfs toegenomen. Veel klagers zeggen zich misleid te voelen door de wervingstechniek van providers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Opta waarschuwde eind vorig jaar al voor praktijken waarmee telefoonmaatschappijen nieuwe klanten benaderen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid