Overslaan en naar de inhoud gaan

Met korting naar de Mobile Convention Amsterdam

Tijdens Mobile Convention op 8 mei in Amsterdam geven meer dan 40 sprekers in één dag een update en antwoorden op al uw vragen over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sprekers van aansprekende cases zoals BBC, Unilever, Nintendo, Schweppes, Google, BMW en Peugeot geven een kijkje achter de schermen en gaan in op lessons learned.
Verder bieden trendsettende en verrassende bedrijven eyeopeners op mobile gebied zoals We love Mobile, Mobile Future group, Moop.Me, Beyond reality en Frog Design.
De internationaal toonaangevende Tomi Ahonen en connaisseurs zoals juryvoorzitter van Mobile Lions Cannes Tom Eslinger (Saatchi &Saatchi) en Global Chair van Mobile Entertainment Forum Andrew Bud gaan in op de ontwikkelingen en trends op specifieke gebieden zoals Near Field Communication, HTML 5, Mobile Payments, Geo-social, Apps en multi-screen.
Meer informatie over sprekers, sessies en cases? Zie http://www.mobileconventionamsterdam.nl
Mobile Marketing Nederland is officieel mediapartner van MCA 2012 en kan haar leden een bedrag van €50,- korting bieden op een toegangsticket voor Mobile Convention Amsterdam. Tijdens het registratieproces kan de volgende code ingevuld worden: MCA116MP

related partner content for mobile comes here

Mobile Marketing Nederland 2012 (www.MobileMarketingNederland.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in