Overslaan en naar de inhoud gaan

Klachten over UPC blijven

Na het ontslag van meer dan zeshonderd werknemers, heeft Chello nu opnieuw een dieptepunt bereikt. Dit is de mening van COAX, die de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

COAX, de gebruikersvereniging van kabelinternetabonnees, registreerde de laatste tijd een enorme toename van klachten. ‘We overleggen nu al twee jaar met UPC en zijn het nu zat’, zegt Peter de Jong van de vereniging. Vooral de helpdesk is een bron van grote irritatie. De kwaliteit is bedroevend. ‘Brieven, faxen en e-mails worden niet beantwoord en als je Chello belt, weten ze vaak het antwoord niet of hangen ze de telefoon op voordat je je vraag hebt kunnen stellen.’. Volgens De Jong bestaat er een verband tussen de recente ontslaggolf en de slechte dienstverlening. Bovendien stelt UPC in zijn ogen de verkeerde prioriteiten. ‘Ondertussen hebben ze namelijk wel geld om nieuwe klanten binnen te halen. ADSL-klanten die onlangs fors meer moesten gaan betalen, lokt UPC met tv-spotjes en aantrekkelijke aanbiedingen. Mensen die abonnee willen worden, kunnen bellen met een gratis telefoonnummer. Bovendien is er dan meteen een verkoper aan de lijn die de beller vriendelijk te woord staat’. Het opnemen van contact met UPC noemt De Jong ‘een lijdensweg’. (Bron: Webwereld)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in