Overslaan en naar de inhoud gaan

Mexx: 100.000 vlaggen met Kiss*

020202 bood marketeers weer een mooie mogelijkheid om op slinkse wijze mee te liften met het evenement rond Willem Alexander en Maxima.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unox was actief met koninklijke slaapzakken en Danone deelde lege yoghurt-bakken uit, zo groot als een emmer. Het bood de kijkers naar het huwelijk de kans om over de menigte uit te kijken. De afzender van de vele oranje vlaggetjes met de tekst ‘Kiss*’ die op tv te zien waren, bleef echter onbekend. Het was kledingbedrijf Mexx, dat zijn nieuwe campagne gebouwd heeft rond een kus (A kiss is timeless). Het bedrijf stuurde 100 studenten de binnenstad in om 100.000 vlaggen uit te delen. In totaal keken 6,2 miljoen Nederlanders en 7,5 miljoen Duitsers naar het evenement. Frankrijk leverde 3,7 miljoen kijkers. Volgens mediabureau Carat keken de lagere sociale klassen C en D overigens relatief meer naar de uitzending en waren ook ouderen oververtegenwoordigd. Tieners hadden de minste interesse in het evenement. De 60 commercials in de blokken (totale lengte 23,5 minuten) tijdens het huwelijk leverden de Ster bruto 1,5 miljoen

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in