Mexx: 100.000 vlaggen met Kiss*
Unox was actief met koninklijke slaapzakken en Danone deelde lege yoghurt-bakken uit, zo groot als een emmer. Het bood de kijkers naar het huwelijk de kans om over de menigte uit te kijken. De afzender van de vele oranje vlaggetjes met de tekst ‘Kiss*’ die op tv te zien waren, bleef echter onbekend. Het was kledingbedrijf Mexx, dat zijn nieuwe campagne gebouwd heeft rond een kus (A kiss is timeless). Het bedrijf stuurde 100 studenten de binnenstad in om 100.000 vlaggen uit te delen. In totaal keken 6,2 miljoen Nederlanders en 7,5 miljoen Duitsers naar het evenement. Frankrijk leverde 3,7 miljoen kijkers. Volgens mediabureau Carat keken de lagere sociale klassen C en D overigens relatief meer naar de uitzending en waren ook ouderen oververtegenwoordigd. Tieners hadden de minste interesse in het evenement. De 60 commercials in de blokken (totale lengte 23,5 minuten) tijdens het huwelijk leverden de Ster bruto 1,5 miljoen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid