Overslaan en naar de inhoud gaan

Dichter bij de graal

Het Amerikaanse Applied Communications introduceerde onlangs een programma waarmee klanten bijvoorbeeld hun optreden in de media kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De indicaties kosten tussen de vijfhonderd en duizend dollar per maand. Dergelijke meetinstrumenten kunnen heel belangrijk zijn voor bedrijven die een voorsprong proberen te halen op concurrenten, vooral als het economisch even wat minder gaat. Over de vraag of hier niet een soort vastgestelde standaard voor zou moeten bestaan, is nog onderwerp van discussie. Volgens Jerry Swerling, consultant en werkzaam voor het Californische Annenberg Center for Strategic Pr, is de MediaShare Performance in ieder geval een stap in de goede richting: ‘Applied brengt ons dichterbij iets wat in mijn ogen de heilige graal van de pr evaluatie zal blijken’. Het Annenberg Center houdt zich eveneens bezig met het ontwikkelen van dergelijke research modellen. (Bron: PR Week)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in