Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN Orange moet campagne staken

Het Belgische KPN Orange moet zijn reclamecampagne stopzetten waarbij nieuwe abonnees een gratis gsm krijgen als ze hun oude toestel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens

related partner content for mobile comes here

concurrenten Mobistar en Proximus is dat verboden koppelverkoop en het

Brusselse hof stelde deze telecombedrijven in het gelijk.

KPN Orange bood een gratis gsm aan wie een abonnement van minstens 12

maanden nam en zijn oude toestel inlevert. Volgens Mobistar is dat verboden

koppelverkoop, omdat Orange abonnees lokte met een ander voordeel (en nieuwe

gsm) dan alleen het abonnement zelf. Eerder oordeelde de rechtbank in

Brussel dat dit geen koppelverkoop was, waarna Mobistar en Proximus in

beroep gingen. KPN Orange gaat niet verder in beroep en haalt de uitingen op

straat weg en folders en andere reclame verdwijnen ook, aldus de

Financieel-Economische Tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in