Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne RFT

De Raad van Financiële Toezichthouders (RFT) geeft op 1 maart het startsein voor een publiekscampagne voor de financiële bijsluiter. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De financiële bijsluiter, een informatiedocument voor consumenten bij

related partner content for mobile comes here

complexe financiële producten, wordt per 1 juli 2002 verplicht gesteld.

Vanaf 1 januari 2002 kunnen financiële instellingen de bijsluiter al op

vrijwillige basis invoeren. De landelijke campagne wordt gevoerd in de maanden mei en juni via diverse landelijke media. Voorafgaand aan de campagne zal vanaf 1 maart via de websites van de financiële toezichthouders (DNB, PVK en STE) reeds uitvoerig aandacht worden besteed aan de financiële bijsluiter. Ook via mailings en externe optredens zal de financiële bijsluiter onder de aandacht worden gebracht. De Raad van Financiële Toezichthouders (RFT) is een samenwerkingsverband van de Nederlandsche Bank, de Pensioen- & Verzekeringskamer en de Stichting

Toezicht Effectenverkeer. Op dit moment is de STE voorzitter van de RFT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in