Overslaan en naar de inhoud gaan

M&M’s laat surfers kleur kiezen

Masterfoods laat consumenten kiezen welke kleur de nieuwe M&M’s verpakking krijgt. Vanaf 6 maart kunnen mensen naar www.mms.com…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Masterfoods laat consumenten kiezen welke kleur de nieuwe M&M’s verpakking krijgt. Vanaf 6 maart kunnen mensen naar gaan om te kiezen tussen drie kleuren, paars, rose of ‘aqua’.

related partner content for mobile comes here

De winnende kleur, die in juni bekend wordt gemaakt, wordt toegevoegd aan de bestaande kleuren rood, geel, groen, bruin, oranje en blauw. De M&M’s-site is in vijftien verschillende talen te bekijken. Mensen die willen stemmen kunnen dat ook per post, telefoon of in kiosken doen. Een campagne (advertising, pr, dm, retail promoties en sponsoring) moet het geheel ondersteunen. BBDO New York is verantwoordelijk voor de campagne. In 1995 kozen zo ongeveer 10 miljoen Amerikanen al eens een nieuwe kleur. Dat werd toen blauw.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in