Nederland wint tien Eurobest awards
Bij print kreeg YokYor een award voor de campagne van Albert Nolten Shoes, Van Walbeek Etcetera scoorde twee awards met Veronica Magazine en verzekeraar Yarden. Neboko won een Eurobest Trophy met de uitingen ‘Vliegtuig’ en ‘Zebra’ voor Discovery Networks Europe. Bij tv/cinema won Result DDB voor de Lotto met ‘Echte vrienden’, TBWA/CC met ‘Parade’ van Delta Lloyd en ‘100 People’ van de Verenigde Naties en SWH met Meerwaarde Hypotheek van de Postbank. Result DDB scoorde ook nog twee keer bij outdoor: voor Riedel met ‘Klokhuis’ en McDonald’s met ‘Hap’. De print Grand Prix was (weer eens) voor Paradiset DDB en Diesel, de GP cinema/tv ging naar ‘Bear’ van DDB Londen voor John West en de GP Outdoor naar Leo Burnett Oslo voor SAS. BMP DDB Londen werd uitgeroepen tot European Agency of the Year. In de jury onder voorzitterschap van de Duitse Dörte Spengler-Ahrens (Jung von Matt) had ook creative director Poppe van Pelt van TBWA/ Campaign Company zitting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid