Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland wint tien Eurobest awards

Nederland is op de uitreiking van de Eurobest awards afgelopen vrijdag in Londen tien keer in de prijzen gevallen. Result DDB won drie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij print kreeg YokYor een award voor de campagne van Albert Nolten Shoes, Van Walbeek Etcetera scoorde twee awards met Veronica Magazine en verzekeraar Yarden. Neboko won een Eurobest Trophy met de uitingen ‘Vliegtuig’ en ‘Zebra’ voor Discovery Networks Europe. Bij tv/cinema won Result DDB voor de Lotto met ‘Echte vrienden’, TBWA/CC met ‘Parade’ van Delta Lloyd en ‘100 People’ van de Verenigde Naties en SWH met Meerwaarde Hypotheek van de Postbank. Result DDB scoorde ook nog twee keer bij outdoor: voor Riedel met ‘Klokhuis’ en McDonald’s met ‘Hap’. De print Grand Prix was (weer eens) voor Paradiset DDB en Diesel, de GP cinema/tv ging naar ‘Bear’ van DDB Londen voor John West en de GP Outdoor naar Leo Burnett Oslo voor SAS. BMP DDB Londen werd uitgeroepen tot European Agency of the Year. In de jury onder voorzitterschap van de Duitse Dörte Spengler-Ahrens (Jung von Matt) had ook creative director Poppe van Pelt van TBWA/ Campaign Company zitting.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in