Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste Amerikaanse winst Mediaedge: CIA

WPP Group's Mediaedge: CIA in New York heeft de media planning- en buying-activiteiten verworven van PaylessShoeSource, de eerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het account is een budget van ongeveer 50 miljoen dollar gemoeid. Eind vorig jaar acquireerde WPP de holdingmaatschappij Tempus met als belangrijkste dochter mediabureaunetwerk CIA. Dat werd vervolgens samengevoegd met The Media Edge, de mediabureauketen van WPP-dochter Young & Rubicam. De combi kreeg Mediaedge: CIA als naam. Ook in de race voor het media-account van het bedrijf in Topeka, Kansas, zaten Aegis Group's Carat in Chicago, Cash Plus in Minneapolis en Grey Global Group's MediaCom in New York. Barkley, Evergreen & Partners in Kansas City en Starlink in Chicago, een divisie van Starcom MediaVest Group, die beide werkzaam waren voor PaylessShoeSource, deden niet mee aan de pitch.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in