Het merk Postbank verdwijnt en wordt ING
Er werd al lang over gespeculeerd, ook op dit forum, en nu is het dan zover: vanochtend bij de bespreking van de kwartaalcijfers is bekend…
ING neemt 1,5 jaar de tijd voor de reorganisatie. Vanaf 2009 zal de blauwe leeuw niet meer in het Nederlandse straatbeeld te zien zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het doel van deze operatie is het verbeteren van de dienstverlening en kostenbeheersing. Er wordt niet concreet aangegeven wat de verbetering van de dienstverlening behelst.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisING schrijft in het persbericht dat het succesvolle directe bedrijfsmodel van de Postbank de basis vormt voor de nieuwe combinatie, versterkt met toegang tot persoonlijk advies van ING Bank.
De operatie gaat 8 miljoen particuliere klanten en 600.000 zakelijke klanten raken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid