Overslaan en naar de inhoud gaan

Wéér overuren bij de firma Bacardi?

Tijdens Marketing 101 zijn het voorbeelden van succesvol ondernemerschap. 'Coke' als algemene term voor cola. Aspirine dat synoniem is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eén Vandaag had dinsdag 15 mei een item over de intrede van het fenomeen in 'het noorden' ('de provincie' zonder zachte g?). Los van het fenomeen an sich sowieso al opvallend, want een jaar geleden heette het in nog snackseks. Blijkbaar vond de Eén Vandaag redacteur het pakkender om het te koppelen aan een van de meest succesvolle en tegelijkertijd meest omstreden drankjes van de afgelopen 5 tot 10 jaar.

related partner content for mobile comes here

Ben je hier nu blij mee als Bacardi of niet? Ik neem aan van niet, want het wekt ongewenste associaties bij je merk op. Tegelijkertijd: valt er nog wat tegen te doen? Voor zo'n beetje iedereen is Breezer (of Breezah of Br33zah; afhankelijk van je peer group) meer dan een drankje. Het is dé typering van een bevolkingsgroep waarvoor Motivaction nog geen apart hokje voor heeft. En als de doelgroep het blijft kopen... Of woedt er ergens toch nog een tegenoffensief van Bacardi? Ik heb het nog niet gespot... Zolang het maar niet dezelfde afloop voor ze heeft als die voor .

PS: Nog een luchtige toevoeging. . Begint, gezien het wagenpark bij de Bouwbeurs hier in de stad een paar weken/ maanden geleden, een behoorlijk populaire auto te worden in de bouw- en aannemersbranche. Met negatieve effecten voor andere typen kopers? Of niet?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in