Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden SAP-PIM Wetenschapsprijs

De jury van de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs heeft zich de afgelopen weken door vele scripties en proefschriften geworsteld, en is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs heeft zich de afgelopen weken door vele
scripties en proefschriften geworsteld, en is tot drie nominaties gekomen:

related partner content for mobile comes here

- Understanding Consumer Reactions to assortment unavailability
(Dr. Laurens Sloot, Universiteit van Rotterdam).

Het proefschrift van Sloot gaat over de reacties van consumenten in het geval producten in supermarkten niet beschik-baar zijn. Onderzocht zijn niet alleen de reacties wanneer producten tijdelijk verwijderd zijn maar ook als deze permanent uit het assortiment zijn genomen.

Het proefschrift is overigens als in te zien op de .

- From paper-and-pencil to screen-and-keyboard
(Dr. Elisabeth Deutskens, Universiteit van Maastricht).

Deutskens heeft onderzoek gedaan naar de kritieke succesfactoren van online marktonderzoek. Zij vergelijkt in haar proefschrift traditioneel marktonderzoek versus internet gebaseerd marktonderzoek in zowel B-to-B als B-to-C toepassingen.

Een samenvatting is te lezen, de gehele tekst.

- Brand Search
(Dr. Ralf van der Lans, Universiteit van Tilburg).

Het proefschrift van Van der Lans gaat over hoe consumenten producten vinden in het winkelschap. Met behulp van een technologie gebaseerd op oogbewegingsanalyse is onderzoek gedaan naar het zoekgedrag van consumenten. Tevens is gekeken hoe bij de ontwikkeling van verpakkingen rekening kan worden gehouden met het zoekgedrag van consumenten.
En ook de 168 pagina's van dit onderzoek zijn na te lezen:

Voor meer informatie (datum en plaats uitreiking) verwijs ik naar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in