Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Mobile Media & Marketing Awards bekend

De hoofdjury stemt vandaag welke cases de Mobile Media en Marketing Awards (MMMA) 2013 winnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De worden dit jaar voor de derde keer georganiseerd door MobGen in samenwerking met TMG. Een vakjury heeft maandag alle inzendingen beoordeeld en in elke categorie vier tot vijf cases genomineerd. De hoofdjury, bestaande uit Jacqueline Smit (Microsoft), Inge Ligthart (TBWA), Michiel Steltenpool (Shell), Erik Beenen (NS) en Frank Eijken kiest vandaag uit elke categorie een winnaar. De gelukkigen krijgen hun prijs overhandigd tijdens de Mobile Convention Amsterdam op donderdag 23 mei.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden per categorie zijn:

Best Mobile Consumer Platform
VaarWater App: Waternet / Tam Tam Mobile
Mobiele website en Tablet Assisted Sales: De Bijenkorf / Relephant
Fame Game: ING / FONK
Beursspel: ING Sprinters / VI Company
OHRA App: OHRA / The Mobile Company

Best Mobile Business Platform
ZZP & Market Insights: ABN AMRO / MobGen
E-GATE: Europe Container Terminals / mobtzu
Hago Next: Vebego / Freshheads
Traplift met augmented reality: Otolift Trapliften / Zicht online
MedZine: Medix Publishers / ImgZine

Best Mobile Advertising Campaign
Hi TweetFighter: Hi / Red Urban
Lays Maak De Smaak: Pepsico Lays / OMD
Vodafone Roaming: Vodafone Nederland / Blue Mango Interactive
Even Berekenen: Centraal Beheer Achmea / Mobile Professionals

Best Mobile Company Of The Year
De winnaar van deze categorie wordt bekend gemaakt tijdens het evenement.

TMG Publieksprijs
Tijdens de MMMA 2013 wordt ook de TMG Publieksprijs uitgereikt. Via de MMMA-website kon iedereen stemmen op zijn favoriete Nederlandse app. De app met de meeste stemmen krijgt de publieksprijs uitgereikt.

Meer mobile nieuws op zusterblog

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in