Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: Nederlandse Energie Maatschappij bekent jokken

De Nederlandse Energie Maatschappij is een opmerkelijke campagne gestart. Zij verklaart te jokken: ‘Ook als u denkt dat u echt groene…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de opmerkelijke van de Nederlandse Energie Maatschappij gaat de nieuwe stelling. Verstandig dat de Nederlandse Energie Maatschappij zichzelf in een campagne een jokkebrok noemt?
Ja, hier is een communicatieadviseur met visie en overtuigingskracht aan het werk geweest.
Mwah, ik had die slapende honden niet wakker gemaakt.
Wat vindt u? Ga naar de rechterkolom en stem.
Lees ook het over jokkebrokkencampagne.

related partner content for mobile comes here

Zorgverzekeraars
De vorige stelling luidde: Hoog tijd voor een communicatieoffensief van de zorgverzekeraars.
‘Zeker,’ vond 93 procent van de stemmende bezoekers, ‘iemand moet die torenhoge winsten en die verhoogde premies uitleggen.’
‘Onzin,’ vond de resterende 7 procent, ‘storm in een glas water, het was gewoon een goed jaar.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in