Communicatie Poll: Nederlandse Energie Maatschappij bekent jokken
Over de opmerkelijke campagne van de Nederlandse Energie Maatschappij gaat de nieuwe stelling. Verstandig dat de Nederlandse Energie Maatschappij zichzelf in een campagne een jokkebrok noemt?
Ja, hier is een communicatieadviseur met visie en overtuigingskracht aan het werk geweest.
Mwah, ik had die slapende honden niet wakker gemaakt.
Wat vindt u? Ga naar de rechterkolom en stem.
Lees ook het blog-bericht over jokkebrokkencampagne.
Zorgverzekeraars
De vorige stelling luidde: Hoog tijd voor een communicatieoffensief van de zorgverzekeraars.
‘Zeker,’ vond 93 procent van de stemmende bezoekers, ‘iemand moet die torenhoge winsten en die verhoogde premies uitleggen.’
‘Onzin,’ vond de resterende 7 procent, ‘storm in een glas water, het was gewoon een goed jaar.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid