Facebookcampagne KPN goed voor merkvoorkeur


Onderliggende boodschap in het online spel was dat je met KPN niet langer hoeft te kiezen, omdat je met iTV Online nu ook live tv kunt kijken op je laptop en tablet. Deze propositie werd gelijktijdig in een ATL-campagne geladen.
Het onderzoek (gedaan door Mindshare onder 360 mensen die het spel speelden. En waar mogelijk zijn de resultaten uit de effectmeting vergeleken met het continue trackingonderzoek) wijst uit dat de deelnemers de activatie positief beoordelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMen vindt de campagne (ontwikkeld door Energize) opvallend, aansprekend en sympathiek. KPN blijkt onder deelnemers sterk verhoogde niveaus van merkcijfers als bekendheid, overweging en voorkeur te boeken, in vergelijking tot het continue trackingonderzoek dat Mindshare voor KPN verricht. Daarnaast scoort zowel de propositiebekendheid als de aanschafintentie significant hoger onder deelnemers aan de activatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid