Overslaan en naar de inhoud gaan

Exit Joris Driepinter?

Het is moeilijk te begrijpen dat een jaar of 30, 40 geleden consumenten niet wisten dat sigaretten een verslavende werking hadden. Die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit moment komt de langs met vriendelijk ogende boeren en koeien. Campina melk is nog gezonder geworden. Los van het verhaal over , is het nog maar de vraag of melk zo goed voor een mens is.

related partner content for mobile comes here

Ik ben pas op bladzijde 20 van en de details zijn me daarom nog niet helemaal duidelijk. Het standpunt van de auteur is dat wel. Melk zoals dat nu wordt geproduceerd is niet goed voor een mens. Schijnbaar dient de melkindustrie haar eigen belang en niet dat van de consument.

Dat fascineert me om drie redenen:
1. Aangenomen waarheden, kunnen onwaar blijken: exit Joris Driepinter.
2. Als dit waar is, zijn dan niet alle (MVO-)activiteiten ? hoe ook - van bijvoorbeeld Campina voor niets?
3. Als dit waar is, wat betekent dat dan voor een hele branche en zelfs complementaire producten (zoals Kellogg's)?

Het is misschien dat laatste wat me het meest intrigeert. Wat gebeurt er als op een dag blijkt dat Joris Driepinter ongelijk had en melk toch niet goed voor je is?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in