Google breidt advertentiemogelijkheden uit met overname Doubleclick
Vandaag viel op Nu.nl te lezen dat Google er in geslaagd is Microsoft te verslaan in het gevecht om DoubleClick.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Google wil DoubleClick aanschaffen voor maar liefst 2,3 miljard euro. Naast Google was ook Microsoft in de race om DoubleClick overnemen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
DoubleClick verkoopt banners en videoreclames op internet. De acquisitie maakt duidelijk dat Google het aanbieden van advertenties op zijn zoekmachine en op YouTube wil uitbreiden. Momenteel bestaan advertenties op de zoekmachine uit kleine tekstblokjes naast de resultaten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de overname wil Google de competitie met rivalen Microsoft en Yahoo aangaan in de strijd om adverteerders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid