‘Klachtenafhandeling overheid laat te wensen over’
Mensen die klachten hebben ingediend over de manier waarop ze zijn behandeld door overheidsorganen, als politie, justitie, gemeenten en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen, waarvan de resultaten dinsdag jl. zijn bekendgemaakt. Meer dan de helft van de telefonische klagers is, volgens het onderzoek, ontevreden. Daarbij gaat het vooral over de behandeling, het te laat reageren en het niet nakomen van afspraken door medewerkers. Klagers over uitkeringsinstanties geven gemiddeld een 5,2 over de afhandeling van hun klachten, Bij politie en justitie is dat cijfer een 4,5. (ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid