Amerikaanse bestedingen groeien ruim 4 procent
De totale reclamebestedingen in de Verenigde Staten zijn in 2006 gegroeid met 4,1 procent naar 149,6 miljard dollar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De cijfers moeten worden vergeleken met 2005 en zijn afkomstig van TNS Media Intelligence. In het vierde kwartaal groeiden de bestedingen met 4,2 procent in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens ceo Steven Fredericks van TNS is de groei traag. ‘Als je belangrijke events weglaat, is de groei gemiddeld 3 procent. We zien niet dat daar snel verandering in komt. Onze voorspelling van 2,6 procent groei in 2007 lijkt nog steeds redelijk.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInternet display advertising was met plus 17,3 procent de grootste groeier, spot tv kwam uit op plus 10,4 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid