Overslaan en naar de inhoud gaan

Van den Ende & Deitmers neemt belang in Advance

Het Crossmedia Fund van Van den Ende & Deitmers neemt een belang van 30 procent in Advance.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Crossmedia Fund van neemt een belang van 30 procent in .

related partner content for mobile comes here

Advance is een interactief mediabedrijf in Hilversum, dat zegt in Nederland marktleider te zijn in de ontwikkeling en exploitatie van interactieve platforms voor adverteerders en consumenten.

Door toetreding van deze nieuwe aandeelhouder verwacht Advance nieuwe concepten te ontwikkelen en sneller te kunnen groeien in binnen- en buitenland.

Bekende voorbeelden van Advance-platforms zijn: Je Echte Leeftijd, Stay or Go, Meer voor Minder, Booming Business, Verjaardagsalarm en GoNoGo. Inmiddels zijn enkele van deze concepten ook geïntroduceerd in Zweden, België en Duitsland.

Frans de Vries, oprichter van Advance over de toetreding van het Van den Ende & Deitmers Crossmedia Fund zegt in het persbericht: 'De interactieve consument zal de komende jaren de media- en marketingcommunicatie-industrie sterk doen veranderen. Met deze investering kunnen we zelfstandig onze groei van de afgelopen jaren doorzetten en onze positie in Nederland en internationaal uitbouwen.

'Met Van den Ende & Deitmers krijgen we bovendien een zeer betrokken aandeelhouder met een indrukwekkend netwerk.'

Van den Ende & Deitmers nam eerder vergelijkbare belangen zoals onder andere in Eyeworks. Reinout Oerlemans, oprichter van Eyeworks: 'Advance heeft de sleutel gevonden om interactieve media en televisie inhoudelijk goed op elkaar te laten aansluiten.

'Met Stay or Go vorig jaar en Je Echte Leeftijd dit jaar hebben wij met Advance een goede modus ontwikkeld om niet alleen een succesvol televisieprogramma neer te zetten, maar ook om via internet een langdurige relatie aan te gaan met de kijker'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in