Nu.nl en het bikini effect
De redactie van Nu.nl deed vandaag een leuk experimentje, zo is te lezen op hun NUBlog.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De redactie van Nu.nl deed vandaag een leuk experimentje, zo is te lezen op hun NUBlog.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bij een luchtig nieuwsbericht over het mooie zomerweer plaatsten ze drie verschillende foto's. De eerste foto, zichtbaar van 11:00 tot 12:00u toonde twee dames op leeftijd in bikini. De tweede foto, die het daaropvolgende uur werd getoond, trok het dubbele aantal bezoekers: 60.000. Hierop waren dan ook drie mooie dames in bikini te zien. De aandacht voor het nieuwsbericht tussen 13:00 en 14:00 verzwakte toen daar een jongen, genietend van het zonnetje werd getoond.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is dus maar de vraag of een Hunkemoller poster met man in zwembroek net zoveel publiciteit oplevert...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid