Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN gaat merken saneren

Theo van Vugt sprak onlangs met Baptiest Coopmans. Hij is nu bijna een half jaar lid van de raad van bestuur van KPN en belast met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het interview is terug te lezen in het van Tijdschrift voor Marketing, een korte samenvatting staat .

related partner content for mobile comes here

Coopmans geeft in het gesprek toe dat KPN te veel merken heeft, en dat er iets moet veranderen. Hij zegt: 'We houden nu onze hele portfolio tegen het licht. Zaken moeten simpel zijn en toch hoge toegevoegde waarde hebben in de beleving van de consument. En ze moeten makkelijk communiceerbaar zijn.'

Om succesvol te zijn in een wereld waarin zaken convergeren, moet je keuzes maken, aldus Coopmans. 'De zaken simpeler maken. Ik denk dat we terug kunnen naar 3 of 4 isp's. Planet, Xs4All, KPN en HetNet.'

Coopmans wil alles voor het eind van dit jaar geregeld hebben....

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in