Overslaan en naar de inhoud gaan

Slash 'n Burn Awards 2007

Helaas wordt het creatiefste, innovatiefste, spannendste werk vaak niet begrepen door klanten en daarom afgekeurd. Het werk verdwijnt dan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas wordt het creatiefste, innovatiefste, spannendste werk vaak niet begrepen door klanten en daarom afgekeurd. Het werk verdwijnt dan in portfolio's of nog erger in de prullenbak. De reclame zal nooit het daglicht zien. Of toch wel? De bieden een podium voor afgewezen reclame. Bijzonder werk dat om een of andere reden nooit in de publiciteit is gekomen, maar het verdient om gewaardeerd te worden. Het festival is een pleidooi voor meer lef en creativiteit in reclame. "Dit is van levensbelang voor het voortbestaan van de sector en onze liefde voor het vak", aldus de organiastie.

related partner content for mobile comes here

In 2006 werden de Slash 'n Burn Awards voor het eerst georganiseerd. Dit jaar komt de ophaaldienst van nooit vertoonde reclame voor de tweede maal in actie. Tot 5 mei 2007 kunnen alle reclamecreatieven hun afgewezen werk inzenden via . Een vakjury beoordeelt de inzendingen op creativiteit en originaliteit en kiest nominaties voor 5 categorieën. Genomineerde inzendingen verschijnen 15 mei op de site, waarna iedereen kan stemmen op zijn of haar favoriete uitingen. De publieke stemronde bepaalt wie er met een 'Gouden Prul' vandoor gaan. Begin juni vindt de uitreiking plaats.

Nieuw dit jaar is de Corbis Cover Contest. Samen met Sponsor schrijven de Slash 'n Burn Awards een ontwerpwedstrijd uit voor de cover van het Slash 'n Burn Jaarboek 2007. Meedoen is gratis en vooral bedoeld voor jonge creatieven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in