Week van de Smaak voor biologische voeding


De Week van de Smaak is een initiatief van Euro-Toques, Pierre Wind, Slow Food, Streekeigen Producten Nederland, Kunsthal Rotterdam en Biologica. De smaakweek is gebaseerd op het principe van de Boekenweek. Maar in plaats van boeken, wordt biologische voeding gepromoot. Aan de Week van de Smaak doen restaurants, producenten, scholen, natuurwinkels en boerderijen mee.
“Het is de bedoeling dat in die bewuste week op allerlei manieren aandacht wordt besteed aan biologische voeding, streekproducten, authentieke smaken, traditie en koken met seizoen,”? aldus Jasper Vink van Biologica.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoewel de Week van de Smaak nog tot 24 september op zich laat wachten, zijn de ideeën en acties op www.weekvandesmaak.nl al te zien. Zo is er een verkiezing van ‘helden van de smaak’, zijn er proeverijen in supermarkten en natuurwinkels en zoeken boeren en tuinders naar basisscholen om gastlessen te geven in ‘boer zoekt mond’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid