Overslaan en naar de inhoud gaan

De Wildt vertrekt bij Nieuwe Revu

Hoofdredacteur Jan Paul de Wildt vertrekt bij Nieuwe Revu. Hij is per 1 mei de beoogde uitgever sport bij Sanoma Men’s Magazines (SMM).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Wildt was sinds augustus 2003 verbonden aan het weekblad. De eerste twee jaar als marketing manager en sinds juli 2005 als hoofdredacteur. In eerste instantie in een duo- hoofdredacteurschap met Hans Verstraaten en sinds augustus 2006 alleen.

related partner content for mobile comes here

De Wildt licht toe: ‘De afgelopen jaren is hard gewerkt aan de toekomst van Nieuwe Revu. Het blad is weer in balans en zit inhoudelijk in een opwaartse beweging richting de traditionele opiniebladen. De redactionele organisatie staat weer stevig en er is geïnvesteerd in met name onderzoeksjournalistiek. Ook is er een gelanceerd. Dit alles zien we terug in een stabiliserende oplage en een aantrekkende advertentiemarkt.’

In zijn nieuwe functie krijgt De Wildt de leiding over het sportcluster binnen SMM (onder meer Sportweek, Fiets, Zeilen, Motorjacht en golfbladen). Fred Sengers, adjunct-hoofdredacteur, neemt vooralsnog per 1 mei de hoofdredactionele taken waar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in