Wat doet de consument in 2010?
In 2010 is het consumentengedrag nog uniformer geworden, zo meent het digitale adviesbureau TietoEnator in een beschouwing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het aantal wereldwijd aangeboden diensten neemt toe. De digitale winkel is altijd open en klanten verwachten directe reactie. Het digitale kanaal - internet en mobiel internet - worden het primaire communicatiekanaal. In eerste instantie voor dienstverlening, maar ook voor pure productverkopen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Digitalisering is eenvoudig te kopieren door de concurrentie. Positieve klantervaringen zijn echter minder te kopiëren door concurrenten, maar worden wel onderling overgedragen door consumenten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn 2010 berust de macht dus bij de digitale consument. De voorspellingen zijn:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid