Overslaan en naar de inhoud gaan

Eru heeft een nieuw logo en verpakking

De smeerkazen van Eru zijn onder handen genomen. Door TBWA Designers Company. (hiernaast zie je het nieuwe logo)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De smeerkazen van zijn onder handen genomen. Door TBWA Designers Company. (hiernaast zie je het nieuwe logo)

related partner content for mobile comes here

Waarom eigenlijk?

Maurits Sandberg, marketing manager van Koninklijke ERU: 'ERU is aan het vernieuwen. De verpakkingen waren echter achtergebleven. TBWADesigners Company heeft voor ons nieuwe verpakkingen ontwikkeld die beter passen bij waarvoor het merk wil staan. Smeerkaas is echte kaas, maar dan gemakkelijk.'

Ok. De designer zelf zegt het weer wat anders. Edwin Visser, managing director van TBWADesigners Company: 'ERU moest meer hoofdmerk worden. Daarom hebben we eerst het logo onder handen genomen. Aan de ene kant is ERU wel koninklijk, maar aan de andere kant is het ook een heel toegankelijk merk.

'Die balans hebben we tot uitdrukking willen brengen. Daarnaast zijn de verpakkingen nu veel lekkerder en is er een groter onderscheid gecreëerd tussen de verschillende smaken. Het concept van het lint op de verpakking, dat alle elementen met elkaar verbindt, ondersteunt het gemakkelijke, toegankelijke en smeerbare karakter.'

Vanaf 1 september ligt het in de winkel.

Het oude logo zag er zo uit:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in