Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe nu mee met de Grote Marketing Enquete 2016!

Waar zien jullie kansen?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het veldwerk voor onze jaarlijkse is gestart. Samen met partner Trendbox brengen we de grootste kansen en uitdagingen voor marketeers in kaart. Dit jaar alweer voor de 17e keer. Daarmee is deze enquete het langstlopende marketingonderzoek van Nederland.

Vorig jaar
Terugkijkend op 2015 was het vooral een jaar van doorpakken. Proberen om op nieuwe en andere manieren de klant te bereiken. En we zagen dat het accountability-korset een beetje losser is gaan zitten. Er kwam weer wat meer ruimte voor creativiteit.

related partner content for mobile comes here

Maar er waren ook zorgen. De gereedschapskist voor nieuwe marketingklussen bevatte opeens wel heel veel nieuwe tangen en sleutels. En er was vorig jaar te weinig kennis in huis om al die nieuwe technologieën goed in te zetten. Kennis bijhouden, het blijft lastig. En hoe bewijs je je meerwaarde bij een strategische heroriëntatie? Maar marketeers hadden er ook vertrouwen in dat ze super-relevant zijn voor de organisatie. De helft verwachtte in 2015 dat het belang van marketing in de boardroom alleen maar zou toenemen. Je kunt hier trouwens teruglezen.

Maar hoe zit het dit jaar? Ik ben benieuwd.

De uitslag vind je dit najaar terug in Tijdschrift voor Marketing, en wordt door Goos Eilander van Trendbox toegelicht op het , op 1 november in het Amsterdamse Concertgebouw. Ook iets om naar uit te kijken.

Alvast bedankt voor je !

Beeld: Stock.xchng

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in