Overslaan en naar de inhoud gaan

ING Private Banking nieuwe partner topgolfer Joost Luiten

Na hoofdsponsorschap Nederlandse golfsport gaat ING Private Banking ook nog eens intensief samenwerken met een Nederlandse topgolfer.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De samenwerking tussen beide partijen loopt tot eind 2018 en de topgolfer zal zich met de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie (NGF) inzetten om golf in Nederland toegankelijker en populairder te maken, vooral onder jongeren. Dit werd al geprobeerd door de recente introductie van de app golf.nl en toernooien, zoals ING Private Banking Golfweek en KLM Open, waar talenten worden voorbereid voor later.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast kwam ING Private Banking met NGF met het jeugdprogramma Raak!, waarbij de jeugd kennis kan maken met de sport. Steven Sedee, manager sportsponsoring ING, zegt dat ING Private Banking trots is op de samenwerking met Joost Luiten. ‘Het sluit aan bij de vernieuwing van de golfsport die we samen voor ogen hebben’, aldus Sedee. ‘Joost is in zijn sport altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om zich te verbeteren. Daarnaast hebben wij samen met Joost de gezamenlijke ambitie om de sport te verjongen.’

Luiten kijkt ook uit naar de samenwerking. ‘We gaan samen proberen de golfsport naar een hoger niveau te brengen, meer talenten te creëren en de golfsport in de breedte te verbeteren.’ De golfer zal dit jaar van 8 tot 11 september meespelen op de KLM Open, waar het toernooi met partners ING Private Banking en KLM met het nieuwe Beat the Pro komen. Dit is een golfprimeur waarbij amateurs tijdens het toernooi kunnen spelen tegen professionals. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in