50 creatieve bureaus openen hun deuren op Adnight
Tijdens Adnight op 7 oktober openen 50 Amsterdamse creatieve bureaus tegelijkertijd, één avond lang, hun deuren voor het publiek. Kaartverkoop start vanaf vandaag.
Geïnteresseerden kunnen een ticket kopen om de sfeer bij deze bureaus te komen proeven of om een workshop te volgen. Bureaus gooien hun deuren open van 20:00 tot 00:00 uur. Een ticket geeft toegang tot alle deelnemende bureaus en de afterparty, die in het centrum van Amsterdam wordt georganiseerd.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe organisatie van Adnight zal verschillende thematische routes uitstippelen, zoals de ‘music route’ en de ‘digital route’. Op de website kunnen bezoekers ook hun eigen route samenstellen.
Inmiddels doen 40 bureaus mee: ACHTUNG! mcgarrybowen, Alfred, Ambassadors, Being There, Brandbase, Buutvrij for Life, CCCP & Holy Fools, CODE D’AZUR, Czar, Dawn, DDB & Tribal Amsterdam, Dpplr, Eyeforce, First Day of Spring, Glasnost, Halal, Havas Boondoggle Amsterdam, Indie Amsterdam, Isobar/Social Embassy, Kapsalon, Khanna\Reidinga, Kokoro, Lemon Scented Tea, Made.for.digital, MassiveMusic, Noise/ Noprotocol/ Bored of Advisors, Ogilvy, Perfect Fools, Ride, Selmore, Sizzer Amsterdam, Superhero Cheesecake, Superheroes, TamTam & a friend of mine (a part of DEPT), TBWA\NEBOKO, The Boardroom, Tosti Creative, Vice, Wink en Wunderman Amsterdam.
De laatste 10 namen worden volgende week bekend gemaakt.
Adnight is het geesteskind van Denise Willigers, Claire Daemen, Dirk Jan de Krom, Wybe Sallows en Rose Zandvliet. Bycen Molenaar ontwikkelde het Adnight logo en 51North tekende voor het design en development van de website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid