Overslaan en naar de inhoud gaan

50 creatieve bureaus openen hun deuren op Adnight

Bezoekers kunnen thema-routes volgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tijdens Adnight op 7 oktober openen 50 Amsterdamse creatieve bureaus tegelijkertijd, één avond lang, hun deuren voor het publiek. Kaartverkoop start vanaf vandaag.

related partner content for mobile comes here

Geïnteresseerden kunnen een ticket kopen om de sfeer bij deze bureaus te komen proeven of om een workshop te volgen.  Bureaus gooien hun deuren open van 20:00 tot 00:00 uur. Een ticket geeft toegang tot alle deelnemende bureaus en de afterparty, die in het centrum van Amsterdam wordt georganiseerd.

De organisatie van Adnight zal verschillende thematische routes uitstippelen, zoals de ‘music route’ en de ‘digital route’. Op de kunnen bezoekers ook hun eigen route samenstellen.

Inmiddels doen 40 bureaus mee:  ACHTUNG! mcgarrybowen, Alfred, Ambassadors, Being There, Brandbase, Buutvrij for Life, CCCP & Holy Fools, CODE D’AZUR, Czar, Dawn, DDB & Tribal Amsterdam, Dpplr, Eyeforce, First Day of Spring, Glasnost, Halal, Havas Boondoggle Amsterdam, Indie Amsterdam, Isobar/Social Embassy, Kapsalon, Khanna\Reidinga, Kokoro, Lemon Scented Tea, Made.for.digital, MassiveMusic, Noise/ Noprotocol/ Bored of Advisors, Ogilvy, Perfect Fools, Ride, Selmore, Sizzer Amsterdam, Superhero Cheesecake, Superheroes, TamTam & a friend of mine (a part of DEPT), TBWA\NEBOKO, The Boardroom, Tosti Creative, Vice, Wink en Wunderman Amsterdam.

De laatste 10 namen worden volgende week bekend gemaakt.

Adnight is het geesteskind van Denise Willigers, Claire Daemen, Dirk Jan de Krom, Wybe Sallows en Rose Zandvliet. Bycen Molenaar ontwikkelde het Adnight logo en 51North tekende voor het design en development van de website.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in