Overslaan en naar de inhoud gaan

De Verborgen Consumens

De Consumens roert zich steeds meer in het beoordelen van Merken. “I love you” ligt vaak erg dicht bij “I hate you”. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze ontmoeten elkaar op het internet in al zijn vormen. Via zelf gecreëerde communities of via de Twitters van deze e wereld. Veel deskundigen halen hun schouders er over op maar volgens mij kan je het maar beter serieus nemen. Het net heeft een deel van de verborgen Consumens zichtbaar gemaakt en dat is een goeie zaak.

related partner content for mobile comes here

Maar er is ook een groot deel dat ernstige kritiek heeft en die dat niet zichtbaar (kunnen) maken. Dat zijn de verborgen Consumensen. Een zogenaamde zwijgende meerderheid. Nou zwijgend. De meeste van deze Consumensen gebruiken het oudste reclamemedium dat er is. Mond tot mond reclame.
Een niet te onderschatten gegeven. Hoeveel mensen ik niet spreek die uitermate ontevreden zijn over de kwaliteit en service van hele groepen Merken.

Meningen die toch een grote indruk vaak achterlaten en die niet aan de oppervlakte komen. Het internet laat dus niet alles zien. Het is dus zaak voor de Merken om ook buiten het net op zoek te gaan wat er zoal speelt. Merken kunnen al ze wijs zijn veel van de kritieken leren. Het Merk kan daar zijn Merk mee versterken.

Als er gekocht moet worden staat de voordeur van het Merk open, als er geklaagd wordt dan houden veel Merken de deur dicht. Helaas vinden veel Merken het erg lastig al die meningen.
Het Merk dat zich er wel wat van aan wil trekken mag een zeer invloedrijke groep niet vergeten, “de verborgen Consumens”.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in