Overslaan en naar de inhoud gaan

Dagbladgoud publieksprijs voor WNF-aapje

De advertentie ‘Oranje boven’ van het Wereld Natuur Fonds is door krantenlezers gekozen tot de beste dagbladadvertentie van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte organisator Cebuco afgelopen donderdag bekend. In de verkiezingsweek van 6 tot en met 11 februari werden door het publiek 40.841 stemmen uitgebracht. "Als je naar de nominaties kijkt dan zie je dat reclame emotie is," zegt Cebuco-directeur Cees Polman. "De winnende advertentie van het WNF is een typisch voorbeeld van een 'aaibare advertentie' die al snel de harten van het publiek verovert, pure emotie die van het papier spat."

related partner content for mobile comes here

De zevenkoppige vakjury koos een andere winnaar voor het Vakgoud: de advertentie Sint Nicolaas van Peijnenburg. "De vakjury kijkt veel meer naar de manier waarop met het merk en de merkwaarde wordt omgegaan in combinatie met het gebruik van het mediumtype," aldus vakjuryvoorzitter Lucas Hulsebos. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in