Cannes Lions: Nederland 13x op shortlist Cyber
Nederlandse bureaus staan met 13 inzendingen op de shortlist van de Cyber Lions in Cannes. Wieden+Kennedy en 180 Amsterdam staan beiden 3…
Wieden+Kennedy staat op de shortlist met ‘Fifa Street Game’ en ‘Fifa Street 3’ voor EA en ‘City Attack ‘Boat’’ voor Nike.
180 Amsterdam 3 keer voor Adidas met ‘Beckham’, ‘Mourinho’ en ‘Kaka’.
Kong 2 keer voor ‘Blogsfam’ voor Oxfam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
1 nominatie kregen:
Euro RSCG 4D met ‘The Hunt’ voor Volvo
Woedend! met ‘Made of Japan’ voor Asics
Achtung! met ‘Drive-in game’ voor Volkswagen
Brandbase met ‘Rock the place’ voor Pisang Ambon
CCCP met ‘Hema Rube Goldberg Viral’ voor Hema
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaNamens Nederland zit Martijn Sengers (Euro RSCG 4D) in de jury. De Cyber Lions worden woensdagavond tegelijk met de Print en Design Lions uitgereikt. Vorig jaar won Nederland 2 Leeuwen uit 12 shortlistvermeldingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid